Najväčší výber LED žiaroviek
Overené zákazníkmi
Košík
*** AKCIA: pri objednávke nad 50eur Vám pribalíme darček 10W LED žiarovku E27 teplá biela v cene 4.95€. Platí do 23.06.2017 alebo vyčerpania zásob ***
Kategórie produktov
Anketa
Ak ste niekedy nakupovali na splátky, cez akú spoločnosť?
Quatro
34%
Hlasovaní 1342
zber elektroodpadu a použitých batérií a akumulátorov
Kočíky Facebook
Liga výnimočných

1. Reklamácia doručeného tovaru

Ihneď po doručení si skontrolujte obsah balíka (ideálne pred kuriérom/zamestnancom pošty).
V prípade, že je obsah poškodený spíšte s kuriérom záznam o škode. Taktiež nás ihneď telefonicky kontaktuje na čísle 0905 444 534.
Nevyhadzujte obalový materiál. Urobte si fotografie balíka, kartónov.
Doručenie poškodeného tovaru je možné reklamovať do 24hod. od doručenia.
 

2. Reklamácie používaného tovaru - spotrebiteľ

V snahe urobiť proces reklamácie čo najjednoduchší pre našich zákazníkov, pripravili sme pre Vás tento spôsob riešenia reklamácií:
Ak Vám naša LED žiarovka praskne, prestane svietiť, bliká alebo nesvietia všetky diódy, stačí túto žiarovku zaslať v obálke na našu adresu:

NEFRIS s.r.o.
Štefánikova 64
085 01 Bardejov

Do obálky vložte sprievodny list kde uvediete:

  • Vašu požiadavku (reklamácia, výmena ...)
  • číslo objednávky + meno a priezvisko na aké bola objednávka vytvorená
  • spiatočnú adresu - kam chcete novú žiarovku zaslať
  • telefónne číslo
  • sprievodny list nám pošlite aj do mailu reklamacie@ledziarovky.sk (do predmetu napíšte číslo objednávky - Reklamácia)

Balík nam zasielajte na našu adresu nie na poštu.

Reklamovaná žiarovka nemusí mať pôvodný obal. Nemusíte nám nič kopírovať, vypĺňať žiadne formuláre, dopisovať si s nami alebo nám telefonovať. Akonáhle nám reklamovaná žiarovka dorazí, odošleme Vám novú. Je to naozaj takto jednoduché. Takto možno postupovať počas celej záručnej doby, ktorá je dva roky od uskutočnenia nákupu.


Na rozdiel od iných firiem u nás teda nemusíte vypĺňať žiadne formuláre, zložito si dopisovať, mailovať alebo volať na reklamačnú linku. Proces reklamácie je rýchly a transparentný. Plná záruka u nás platí po dobou 2 rokov od zakúpenia LED žiaroviek, a to aj pre právnické osoby.

3. Reklamácie používaného tovaru - firma

Tovar nám zašlite na adresu:

NEFRIS s.r.o.
Štefánikova 64
085 01 Bardejov

Do obálky vložte sprievodny list kde uvediete:

  • číslo objednávky a kód tovaru
  • spiatočnú adresu - kam sa vyreklamovaný tovar bude zasielať
  • telefónne číslo
  • sprievodny list nám pošlite aj do mailu reklamacie@ledziarovky.sk

Balík nam zasielajte na našu adresu nie na poštu.